loading...

گوگل لینک - تبادل لینک رایگان

  فالو (follow) اینستاگرام چیست؟ فالو در لغت به معنای “دنبال کردن” است. اصطلاح فالو به این معنی است که شما علاقه‌مندید پست‌ها و فعالیت‌های شخص خاصی را دنبال کنید. بنا

 

فالو (follow) اینستاگرام چیست؟

فالو در لغت به معنای “دنبال کردن” است. اصطلاح فالو به این معنی است که شما علاقه‌مندید پست‌ها و فعالیت‌های شخص خاصی را دنبال کنید. بنابرین می‌توانید به پیج او بروید و او را فالو (follow) کنید. اگر فالو کنید و او شما را اکسپت کند، شما می‌توانید تمام پست‌های او را ببینید و هر پست جدیدی که می‌گذارد، در صفحۀ home شما نشان داده می‌شود. همچنین شما با فالو کردن اشخاص مختلف می‌توانید ببینید که آنها چه پست‌هایی را لایک کرده‌اند و یا کامنت گذاشته اند.

http://s6.picofile.com/file/8390604200/instagram2.jpg

اینستاگرام یا Instagram یک اپلیکیشن و یک شبکه اجتماعی موبایلی است که برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه به کمک گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در 6 اکتبر 2010 راه اندازی شد و نسخه اولیه آن بر روی گوشی آیفون 4 نصب شد. امتیاز این شبکه توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است و همانند فیسبوک (Facebook) یا توییتر (Twitter)، هر کسی می‌تواند در این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری داشته باشد و برای خود یک پروفایل ایجاد کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش